Kehonpaino-ohjelma Kehonpainoharjoittelu

Kehonpaino-ohjelma – Super-sets.com

Jukka Mäennenän kehonpaino-ohjelma antaa suunnat harjoitteluun, jota voi tehdä minimivälineillä esimerkiksi kotona, mökillä tai lähipuistossa. Se sisältää yleistä tietoa harjoittelusta, perehdytyksen kehonpainoharjoittelun vahvuuksiin ja heikkouksiin sekä selvät suuntaviivat harjoitteluun ohjelman muodossa.

Kenelle Kehonpaino-ohjelma on?

Kehonpaino-ohjelma on sinulle, jos tunnistat itsesi yhdestä tai useammasta seuraavasta kohdasta:

  • Tavallinen harjoitusympäristö välineineen ei ole käytössä. Haluat tehdä harjoittelua, mutta pääsyä tavallisten välineiden ääreen ei hetkellisesti ole.
  • Kohtuullinen harjoituskokemus. Olet tehnyt voimaharjoittelua ainakin lyhyen ajan ja tiedät, mistä siinä on kyse.
  • Suorituskykyperusteinen fokus – tavoitteenasi on voimatason kehitys. Haluat kehittää voimatasoa tavalla, joka siirtyy arkeen ja urheiluun.
  • Haluat tuloksia suunnitelmallisella harjoittelulla. Kehonpaino-ohjelma antaa ohjeistuksen liikeprogressioista ja nousujohteisen suunnan harjoittelulle!

Ohjelma sisältö:

  • Kesto 8 viikkoa.
  • 3 harjoitusta per viikko/harjoituskierto.
  • Edellytyksenä pieni tai kohtuullinen voimaharjoituskokemus. Liikkeet ovat skaalattavissa laajasti niin, että jokaiselle löytyy sopiva liikeprogressio harjoitusjakson aloitukseen.
  • Kaikista liikkeet ovat ohjeistettu sanallisesti, minkä lisäksi niistä on videolinkki.
  • Käytettävät treenivälineet: pala vapaata lattiaa, penkki tai muu koroke (esim. sohva) ja mielellään leuanvetotanko.
  • Ohjelma toimitetaan pdf-formaatissa, joka sisältää kattavan määrän yleistä infoa harjoittelusta ja ohjelman suorituksesta.

Ohjelman hinta?

Mitäänhän se ei maksa, mutta jos koet että ohjelma materiaaleineen oli hyödyksi ja haluat antaa vastineena kompensaatiota takaisin, sitä arvostetaan suuresti.

Siirry ohjelman sivulle

P.S. Jukan artikkelit sivustollamme löytyvät klikkaamalla tästä.

Lue myös: